Söndag

2014-11-09 / 19:29:04 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Dagarna bara springer förbi nu och på tisdag bär det av upp till Luleå igen för att ta tag i verkligheten. Idag mötte jag fina Lovisa för en fika och skitsnack i centrum innan jag begav mig till ishallen för att kolla på lite hockey. Nu har jag precis kommit hem och har tänkt att jag ska försöka få i mig lite middag innan jag ska krypa ner och titta på nya avsnitt av The vampire diaries. 
 
Har börjat planera min 20-årsfest redan. Ni kanske taggar till jul & nyår, det gör visserligen jag också men jag längtar mer till min födelsedag. Jag tänker mig en lokal, massa människor, alkohol och pizza. Det kommer bli sjukt bra. Så lägg 21a mars på minnet, då ska vi fira. Just so u know. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0