Något jag skulle vilja

2014-11-28 / 17:30:00 / Permalink / Träning / Trackbacks ()
Något som intresserar mig är ju som ni vet träning och mitt absoluta favoritpass är ju Grit Strenght. Les Milles som konstruerar de passen fanns på Nordic Wellness där jag tränade tidigare och det var där jag kom i kontakt med Griten, men även Fitness24Seven där jag tränar nu har Les MIlles pass och ska börja med Grit efter jul. 
 
Jag har en liten om att kunna jobba med någon form av träning vid sidan om mäklaryrket och skulle väldigt gärna vilja bli instruktör i just Grit eller någon form utav cirkelträning, den formen av träning som passar mig bäst. Skulle kunna tänka mig att ta någon liten kurs i det här nu och göra det vid sidan av studierna också då jag går väldigt lite i skolan och har en tendens att klättra på väggarna om jag inte håller mig sysselsatt. 
 
Längtar hem till Nordic och ett riktigt Gritpass med Gry, som är en helt fantastisk instruktör. Jag behöver lite inspiration. Men jag har redan satt ihop ett pass i mitt huvud och spellistan finns på Spotify. Dock har ju Les Milles pass med koreografi som man får lära sig som instuktör, de byts ut var tredje månad. 
 
Sen kanske att jag skulle hitta tillbaka till min gamla form med men sen så. Just nu kan jag inte se något stoppa mig. Jag är otroligt taggad på det här. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0