Men hej på er!

2014-11-21 / 15:53:49 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Long time no see! Livet rullar på precis som vanligt och jag har inget nytt att uppdatera er om. Just nu sitter vi ett gång på biblioteket inne i stan och jobbar lite med vårt projektarbete i markandsföringen, det går väl sådär. Nyårsklänningar är så mycket roligare. Alla andra tjejerna ska snart traska mot gymmet, skulle göra allt föra att få följa med men jag har inte fixat mitt gymkort än. Jag ska göra det i början på nästa vecka! 
Ikväll ska vi mysa med lite köpemat, godis från hemmakväll och bara titta på Idol. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0