Jobba litte

2014-11-04 / 00:51:29 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Fick rycka in i ishallen ikväll och jobba och oj vad konstigt det kändes. Saknar det inte speciellt mycket om jag ska vara ärlig. 
Nu har jag ägnat alldeles för lång tid i Photoshop som jag äntligen har skaffat, det är väldigt kul och jag kan hålla på i flera timmar. Nu ska jag bara förstå mig på html-koder också så kanske jag kan fixa saker och ting själv. 
Smakprov på vad jag åstadkom tidigare idag. Är väääldigt ringrostig på PS också men lite sitter fortfarande kvar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0