Ingen ork och mörker

2014-11-17 / 17:54:48 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag är redan så trött på detta jävla mörker, det är mörkt när man vaknar och det är mörkt redan vid två om dagarna. Sen har det varit riktigt gråa och trista dagar här i Luleå och det händer absolut ingenting. Ni vet redan att jag inte har internet i min lägenhet och det är jävligt frustrerande, jag har ju absolut ingenting att göra. Ingen tv, inget internet. Jag bara sitter och stirrar i väggen. 
Just nu sitter jag i biblioteket inne i stan och försöker fördriva lite tid och känna mig lite social. Ska låna med mig lite böcker hem så att jag har något att göra iaf. 
 
Men till ett lite roligare ämne! Har ni börjat titta på nyårsklänningar? Det har jag och jag har fet beslutsångest, vill man ha färg, paljetter, öppen rygg eller urringning? Jag som inte ens har några planer men en fin klänning vill man väl ha. Lägger upp några jag har tittat på så får ni tycka till. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den svarta uppe till höger, skulle vara väldigt fin på dig ❤️

2014-11-17 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0