For Love and Lemons

2014-11-03 / 13:16:26 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej och förlåt för den saknade uppdateringen igår.
Jag började min dag med husvisning i Vega. Sen åkte vi direkt vidare till gymmet och jag tog ut både mig och min familj riktigt ordentligt med min egenpåhittade cirkelträning. Sen vid 16 så var det hockey. Jag var väldigt trött igår när jag väl kom hem och slocknade direkt efter middagen. Har sovit nästan 14 timmar inatt, det var skönt. 
 
Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och slösurfar lite. Har upptäckt ett klädmärke som heter For love and lemons och jag är helt såld på precis allt. Men det är inte riktigt i min prisklass för tillfället. Så jag får nöja mig med att lägga i varukorgen och sen ångra. 
 
Här kan ni kolla in kläderna:
http://www.revolveclothing.com/for-love-lemons/br/cec5a0/?&pageNum=2 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0