Denna bussväntan

2014-11-27 / 20:14:57 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag hatar det bara går en buss till mig och att den går en gång i timmen efter typ 20. Mitt pass på gymmet slutade 19.50 och bussen går 20.30. Partyy!

Har kört dubbelpass på gymmet idag, yay me! Var där 09 imorse och körde egen träning och nu har jag kört cxworx. Längtar efter att åka hem och äta lax och massa fräscha grönsaker! 

Imorgon är en ledig dag, ledig från allt. Ska åka in tilö stan och köpa en present till mäklarjulen som vi ska fira imorgon. Ska tvinga mina mäklarkompisar att kolla på Idol.

Vad som händer i helgen är oklart. Jag måste börja packa ihop min lägenhet. Sen måste jag tvätta, råkade missa tiden idag och tvättstugan vägrade släppa in mig 47 min sent. Dumma!

Så nu tror jag ni är ikapp i mina dagar igen och vet vad jag pysslar med. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0