Dagens

2014-11-30 / 23:51:25 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Som jag sa tidigare så var vi på julskyltningen i stan idag. Det var jag, Line, Kajsa, Filip och Joakim från klassen som var där. Jag och Filip som är söder ifrån blev chokade över att dom hade renar på gatan. 

Line: Dom har renar där borta!
Jag: Va? Riktiga? 

Det var innan vi mötte upp Filip och Jocke. 

Jocke: Kolla renar (som om det var jättenaturligt) 
Filip: Va? Är dom inte större? 
Jocke: Nej, det är älgar du tänker på nu. 

Lite senare pratade jag med mamma i telefon och skulle berätta för henne. 

Jag: Dom hade till och med renar på gatan
Mamma: Riktiga!?

Ja, så kan en dag se ut när man blandar människor från norr till söder. Nu ska jag äntligen sova. Mina ben, min rumpa och min mage bultar efter dagens träning och nu är jag helt färdig. Satan va ont i röven man får efter spinningsadeln. 

10 min till första december hörrni. 


En suddig bild från idag. Kallt som satan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0