Blogglista

2014-11-07 / 15:45:05 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Jag har lite olika favoriter beroende på vad saken gäller. Men Ron Pope spelas ofta, eller Illusionist med Amanda Jenssen.

Beroende av:
Saltlakrits, internet och primer

Vem behöver du mest just nu:
Ingen eller alla. Men jag vet att de jag tycker om bara är ett telefonsamtal bort så jag klarar mig ganska fint. 

Vad tror folk om dig?
De flesta tror nog att jag är ganska blyg och tillbakadragen. 

Stämmer det?
När man lär känna mig ska man vara glad om man får en lugn stund. Så nej! 

Vad får du oftast komplimanger för?
Oj, svår fråga. Får inte så ofta komplimanger. Men kanske att jag är impulsiv och smart. 

Brukar du skratta för dig själv?
Haha, ja det gör jag. Av flera olika anledningar. 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Tråkigt nog består det bara av tre emojisar. En tumme upp, ett perfekttecken och en pussgubbe. 

Nästa mål i ditt liv:
Det är att bli en jävligt framgångsrik mäklare. Eller först att klara min utbildning kanske. 

Hur svarar du i mobilen?
Oftast bara "Hallå?" Men om det är ett nummer jag inte känner igen så kan jag svara med mitt namn. 

Vem ringde dig senast?
Det gjorde Johanna på jobbet. 

Antal timmar sömn inatt:
Runt 10. 

Tycker du om din pappa?
Det gör jag, hur mycket som helst! 

Brukar du komma i tid?
Alltid, det är sjukligt viktigt för mig. Hellre tidig än sen. 

När mår du bra?
När saker och ting går bra eller när jag är med människor som betyder extremt mycket för mig. 

Hur känner du dig nu?
Taggad på en rolig fredag. Den får gärna innehålla någon rolig aktivitet med någon jag tycker om.
(Call me!)

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart tror jag, eller vitt. 

Var du aktiv i skolan?
Om jag var. Och försöker väl vara. Skolan har alltid varit jävligt viktig för mig. 

Favoritdryck på morgonen:
Kaffe utan tvekan. 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Runt 23 oftast. 

Är du blyg? 
Både ja och nej. Det beror helt på människorna i min omgivning och hur situationen ser ut. Sen beror det mycket på min inställning och självkänsla. Jag tror att jag kan uppfattas som blyg i nya sammanhang men det är främst när jag känner mig osäker (eller kanske inte lika bra som alla andra). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0