Äntligen måndag (?)

2014-11-24 / 14:26:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Ja, som jag har sagt tidigare så har jag verkligen sett fram emot den här veckan. Idag har jag hämtat ett paket som innehöll min klänning, en bok och min bankdosa. Så att jag kan sätta mig imorgon och göra något så roligt som betala räkningar. Imorgon kommer bli en riktigt rolig dag, förutom att jag ska ha två juridiklektioner. Men jag kna inte avslöja mer än så nu, ni kommer få se imorgon vad som sker. På fredag ska vi ha mäklarjul och mysa lite allihopa innan alla åker hem på jullov. Tanken är att vi ska byta lite julklappar med, vad sjutton köper man? Det ska passa båda könen och någon som är mellan 19-27. Knepigt värre. 
 
Trots att min dag hade lite av en mardrömsstart idag så känns det som att saker har löst sig ändå. Upptäckte på vägen till bussen att mitt busskort inte låg i fickan och jag hittade det ingenstans. Så fick ringa till LLT idag och kolla om de hade fått in något, men icke. Men jag blev lovad ett nytt, tack Gud! Inte för att det är så många dagar kvar här uppe nu men det är en tråkig utgift. 
 
Slask har vi fått med idag, några enstaka plusgrader och all snö som fanns är bara en ända stor vattenpöl. Vilket förmodligen kommer betyda att hela Luleå är en enda isklump imorgon. Roligt värre. Blir så frukansvärt trött av det här vädret. Det är grått, grått och mörkt. Igår så vaknade jag vid 12 och somnade igen vid 18.30. Slits med en hemsk jävla huvudvärk hela dagarna också som vägrar ge med sig. Jag har tagit smärtstillade och sovit(!) men den bultar vidare. 
 
Vad jag hoppade i tiden känner jag i detta inlägg men nu får det vara så för jag orkar inte rätta till det. 
Glöm inte att jag skulle bli jätteglad om någon av mina kära Stockholmsvänner ville komma och gå på
Lussesittningen med mig! Luleå bits inte. 
 
En bild på mitt korta hår. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0