13/11

2014-11-13 / 20:00:24 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Tjenixen på er! Haft en bra dag? Det har jag. Jag har snart fyrkantiga ögon pga alldeles för mycket datoranvändning. Men det finns inte så mycket annat att göra. Imorgon ska jag ha taconight med mina fina klasskompisar, det ser jag fram emot. Sitter i skolan nu och utnyttjar internet till fullo. Men dom håller på och repeterar något nere i källaren så jag har hört en urkass bandversion av Katy Perrys Dark horse säkert 140 ggr nu. Jag ruttnar. Ska gå förbi Ica på vägen hem och köpa med mig något jag kan dricka imorgon och om jag hittar något annat roligt.
 
Har inga roliga bilder på min dator heller annars hade ni fått en sån. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0