Tja tja bloggen

2014-05-20 / 20:58:49 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag är tillbaka på banan och ska försöka komma ihåg att bli bättre på att skriva. 

Idag jobbade jag mellan 9.30 och 13. Jennifer mötte upp mig på jobbet och vi lunachde och tog en sväng i centrum. Fixade till våra kalufser gjorde vi med, så nu är jag blond och fräsch i huvudet igen. 

Fick med mig två klänningar och en kofta också. Orkar inte fota. Senare så var jag med mamma i porten en sväng och då råkade det bli två par skor och en mixer. Nu jävlar ska här göras smoothies. Hit me with your best recept! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0