Sommar

2014-05-21 / 19:46:44 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Sommaren är här och det känns förjävla bra. Att kunna gå i linne och kjol är ju så skönt! 

Jobbade till 14, uträttade lite ärenden, lagade middag och nu har jag äntligen satt mig ner i soffan. 

Har så många bollar i luften för tillfället och det känns som att livet bara flyger förbi. Ska försöka få åtminstone en veckas semester i sommar, men vi får se. Jag har en plan som jag så gärna skulle vilja att den skulle fungera men vi får se. Det är en person som ska överraskas så kan tyvärr inte säga mer än så just nu.

För er som läser min blogg och följer The vampire diaries och inte har sett de senaste avsnitten så är de hemska! 

Sen tänkte jag säga också att vi tänkte dra ihop massa människor och grilla (troligen i Tanto) på lördag. Så känner du för det så ta med dig dina vänner och kom! Ju fler vi blir, desto roligare blir det! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0