Sol i massor

2014-05-23 / 21:59:20 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Det absolut bästa med att jobba på förskola måste vara att man får vara ute hela dagen. Det har varit så varmt på gården så till och med vattenslangen åkte fram. Barnen blir lika glada varje gång.

Imorgon är det jobb på Honeycomb, från öppning till stängning. Rackartygarna kommer att hålla till i Port 73 så kom förbi och ät lite Frozen hos mig! 

Sen ser jag fram emot grillkväll med fina vänner och en ledig söndag. 

Köpte morsdagspresent idag med till mamma. Kan inte avslöja vad det är då det ska bli en överraskning. Hon vet att det är varmt och att vi ska åka från Arlanda den 23/7 och vara borta en vecka. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0