Fitnessgalan

2014-05-09 / 22:16:52 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Fitnessgalan drog igång idag i Globen. Tyvärr så jobbade jag till 15 och kom inte ifrån jobbet förren lite senare så jag var inte på plats förren halv fem. Men det var alldeles lagom med folk och mässan bjöd på riktigt bra grejer. Framförallt riktigt snygga människor. 

Kul att kändisar tar sig tid och är där för stt hänga med oss "dödliga". Snackade lite med Peter "Pansar" Blaha, blev förvånad över hur trevlig han var. Han håller i ett träningsläger på Island i sommar som lät väldigt lockande men nu gäller det att spara till Asien.

Fick med mig en goodiebag från Gymgrossisten som innehöll lite av varje. 

Sen var jag på möte igen med Vemma. Bra grejer det där, mer än så kan jag inte säga just nu. 

Typiskt mig att ta en bild på hela kvällen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0