Rubrik

2014-03-12 / 14:20:25 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag har så mycket som jag skulle vilja få sagt just nu men jag är aldrig den som säger något. Jag sväljer och sväljer och är nöjd med det. Jag tror att det blir bäst så, enbart för att jag är rädd att människor ska lämna mig om jag faktiskt sa det som min hjärna ville att jag skulle säga. 

Jag vill inte vara den som ställer krav och har åsikter om allt och alla, men precis som alla andra så har jag det. Jag är bara för rädd att släppa ifrån mig dom. 

Någonting av det mest sanna jag någonsin läst är att när man börjar behandla andra som dom behandlar en så blir det ett jävla liv. Istället för att bara förstå, vakna till och inse att det inte är så jävla roligt. 

Kanske att man ska förstå att om någon inte klarar av att höra ens åsikter så borde dom dra, men jag fungerar inte så. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0