Mars 2013

2014-03-01 / 08:04:25 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Mars är äntligen här och det känns oerhört bra. Tänkte att jag skulle göra en summering av mars 2013. 

Jag har egentligen inte så mycket att säga om mars förra året. Fram till den 20e då jag fyllde 18 så var det en månad som jag inte mådde så kalasbra. Jag var ute på en treveckorspraktik där jag trivdes väldigt bra men det är nog allt. Sen fyllde jag 18, mådde jävligt kasst dagen efter och sen var det bara fullt ös resten av månaden. Var med min bror på en hockeycup på Åland sista helgen. 

Så håller tummarna att mars 2014 har lite bättre saker att leverera. Glöm inte att jag fyller år om 19 dagar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0