Lööördag

2014-03-29 / 12:59:08 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Lördag kan ju vara bästa dagen på hela veckan. Var ute en snabbis igår och tog några drinkar och dansade lite. Det var riktigt kul till en början men jag åkte hem runt två någon gång. 

Idag är min förkyldning värre än någonsin, jag har ingen röst för fem öre. Men är ändå så taggad på att hitta på något när det är så himla fint väder. Annars blir det en pw om en stund. Eller om man ska dra med mamma på en cykelrunda. 

Tog bara en bild igår och den är skitful men ni kan få se den ändå. Helt kär i tröjan, tveksamt om min bestie får tillbaka den. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0