Knep & Knåp

2014-03-17 / 22:54:36 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Mitt rum är så jävla avigt som det kan bli. Fönstret sitter inte ens i mitten, dörren öppnas inåt och eluttagen sitter bara helt fel. Vem sätter ett eluttag i mitten utav en vägg? Jag blir tokig! Men förr eller senare så kanske det blir som jag har tänkt mig. Det här är ju trots allt det bästa jag vet och det bara spritter i mina ben, jag vill bara springa till alla affärer och köpa fina vaser och ljusstakar. Sätter igång imorgon med allting. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0