Hujedamig

2014-03-03 / 22:16:55 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Åh jisses vilken dag, vilken ljudvolym. Jobbade med 5-6 åringarna idag och att det kan skilja så mycket. Jag tror jag håller mig till mina mindre kottar. 

När jag kom hem tog jag en powernap på två timmar, hade en sån fruktansvärd huvudvärk. Petade i mig två knäckemackor och nu har jag tänkt att jag ska sova för natten. Ville egentligen titta på Oscarsgalan men är för trött för att hålla ögonen öppna så blir ett klipp eller två sen natti. 

Färgat håret har jag gjort också, bara ljusare upp det lite. Ska dock inte vänta så länge mellan gångerna för det blir inte lika bra då. 

Men godnatt på er och hoppas att er dag har haft lite lägre ljudvolym än min. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0