Happy 19

2014-03-20 / 15:44:05 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Slutat för dig och ska äntligen komma hem och se resultatet av mitt rum. Ska börja bära tillbaka möbler och ställa allt på plats. 

Min 19-årsdag har varit ganska så oglamorös. Gymmet 6.15 och jobb fram tills nu. Ska hem och trycka i mig lite lasagne och sen är det nog sovdags och ett år till nästa gång. Har inte fått ett ända grattistelefonsamtal heller. Skämtåsido. 

Har fått så fina teckningar av barnen på jobbet, fick finglaset och en egen ballong. En kille sjöng en fin truddelutt också. Så jag är mer än nöjd. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0