Godmorgon

2014-03-31 / 08:02:38 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Är på plats på jobbet och börjar om en stund. Har drömt så mycket inatt, en riktigt obehaglig dröm och sen flera små. Så jag känner mig inte alls speciellt pigg idag. 

Veckan är helt fullproppad med jobb i alla former och lite andra ärenden. Så den kommer förmodligen bara svischa förbi som de senaste veckorna har gjort.

Sist men inte minst vill jag bara skicka en tanke till den avlidne Djurgårdssupporten och hans anhöriga. Jag tycker det är så fruktansvärt det som har hänt! Efter det här är det tveksamt om jag någonsin kommer överväga och gå på en fotbollsmatch. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0