God morgon

2014-06-05 / 08:44:58 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Sovmorgon till 07 var nog det bästa jag har varit med om på länge. Sov som en stock och vaknade av klockan, som jag aldrig gör annars. Vaknar alltid 15 min innan och då blir man ju lagom förbannad. 

Har suttit och bläddrat igenom mitt Facebookflöde och det är stört va avis man blir på dom. Jag säger bara njut varje sekund, det är bästa dagen i livet! 

Igår var det ett år sedan jag tog studenten. Det är helt sjukt, var fan har tiden tagit vägen? 

Morgonens kaffe är nu uppdrucket och det är snart dags att gå ut till barnen. Idag står baklängesloppet på schemat och det ska bli jättekul. Jag stänger idag och sen är det dags för personalfest. Är det nu man ångrar att man sa att man kunde köra ikväll? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0