Fredag

2014-06-27 / 17:43:15 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej vänner!
Äntligen fredag, äntligen helg. Några planer so far? Jag har planerat att jag ska sova i princip hela helgen, det har varit en intensiv vecka på jobbet så jag är rätt slut i skallen. Vi hade flera barn som gick sin sista dag idag och det kändes lite tufft, trots att jag inte har haft de så långe så har vi ändå kommit varandra nära. 
 
Imorgon lutar det åt att det blir dagsfest på Josefinas. Hoppas på att det fina vädret håller i sig, åtminstone att det inte blir snorkallt. Man vill ju kunna ha bara ben. 
 
Jag ska försöka bli bättre på att komma ihåg att blogga, jag är så uppe i jobb och relationer för tillfället så det finns inte så mycket tid över. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0