10/6

2014-06-10 / 12:13:41 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! Har ni haft en bra dag i solen än så länge? Tycker synd om er som jobbar inomhus sånna här dagar. Det kan inte vara så jätteroligt. Jag har i alla fall hunnit med en hel del sol och lite vattenkrig. Sånt man pysslar med på mitt jobb.

Nu sover alla så barn så sött här, det snarkas från varje madrass. Man blir ju inte lite avis på dom, det ser så skönt ut. 

Kan inte vänta tills jag få se bilderna från igår. Det vart nog en hel del som blev bra. 

Tagga för en ny design också. Saker är på gång och jag ska få tillbaka min blogglust. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0