Torsdag

2014-07-03 / 21:31:07 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Peeps, denna torsdag är över och imorgon är det sista dagen innan det är semester!
Jobbade stängning idag men siste kotte gick vid strax innan fem så jag kom iväg i hyfsad tid.
 
Nu på kvällen har jag roat mig med att laga mina solisar, äta chips och kollat på massa saker på nätet. Älskar att ha en fungerande dator igen! Det är så skönt att sitta i lugn och ro och bara slösurfa. Man blir klok av internet.
Jag <3 Wikipedia.
 
Jag bjussar på lite bilder från Photo-Booth, så här snygg är jag i skrivande stund (lol)
 
 
 
 
Hänger där palmerna bor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0