Halvbakisfredag

2014-07-11 / 08:22:27 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Var ute på sjön hela dagen igår, det var riktigt härligt. Varmt som fan har det varit hela dagen så havet fick det bli. 

Efter sen så hinkade vi lite bärs och tittade förbi Hasslöfestivalen, det var inte mycket att ha. Inte igår iallafall. 

Nu är jag vaken ensam, solen lös in rakt i mitt rum där jag sov och det gick fan inte att vara där. Minst 376 grader varmt så jag fick nog och klev upp. Mår väl inte jättekalas idag men det går an. Frukost nu skulle sitta fint! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0