Ass & Abs

2014-07-20 / 18:47:13 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag gör att för att hitta motivation till att gå till gymmet nu när det är så varmt ute, tur för mig att min familj hänger mycket på gymmet så jag har lite dragningskraft. Jag tycker det är jobbigt när det är så varmt och det påverkar mitt humör jättemycket. Inte allmänt utan på gymmet. Det blir väldigt svettigt och allt är lite extra tungt. Kanske är det då man borde hitta peppen när man vet att man bränner mer men jag blir mest bara frustrerad. 
 
Jag är väldigt dålig på att planera min träning, jag är ingen sån som har ett schema jag följer och tränar de olika muskelgrupperna olika dagar. Jag kör lite det som faller mig in och är ganska nöjd så. Sen att jag kanske borde ta tag i det och bli lite mer strukturerad, det är en annan femma. Men rumpa och mage fick det bli idag. Mina favoriter är nog mage, rumpa och axlar just för att det är det jag tycker är snyggt på tjejer. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0