Student

2014-01-20 / 10:19:16 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Godmorgon! 
Sitter på tåget påväg mot första dagen i skolan nu. Men det går inte så bra för tillfället. Det är något som inte står rätt till så vi står helt stilla i Älvsjö. Precis vad jag inte behövde. Har varit på allmänt dåligt humör de senaste två dagarna och så börjar den här dagen såhär. Men men, bättre sent än aldrig om man ska se det positivt.

Efter skolan ska jag ev göra lite ärenden i stan om jag känner att jag orkar, annars blir det bara hem. Känner mig lite krasslig i halsen och har svårt att svälja. Precis inte heller vad jag behöver just nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0