Söndag

2014-01-12 / 23:11:15 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er!
Sjukt lång och tråkig dag. Har bara varit hemma hela dagen och inte rört mig utanför dörren ens. Imorgon är det kneg igen och uppstigning 05.30. Jag som med lite hjälp har lyckats vända på dygnet helt. Sover så sjukt bra när jag sover med Jesper så 11 timmar är inga problem alls. Men nu blir det desto färre. 

Tänkte bara kika in och säga hej och att jag ska försöka uppdatera som vanligt nu. Var intensiva veckor nu och mindre tid till bloggen men ska som sagt bli bättre igen! 

Random pic på en av mina bästa vänner! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0