Skolan

2014-01-20 / 17:58:16 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Ja, ni kanske är lite nyfikna hur det gick så här första dagen på Stockholms Universitet. Jag fick ju sämsta starten någonsin kan man säga, gick vilse på campuset och ja. Som tur är så var det fler som lite skamligt gled in efter mig. Men det verkar som en ganska tråkig kurs och inte alls som jag hade tänkt mig om jag ska vara ärlig. 

Men jag har ju inget bättre för mig så jag ska absolut ge det en chans. Mer uppdatering om hur det går kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0