Rubrik

2014-01-19 / 20:48:54 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Ibland är man på något humör som man inte bara kan sätta ord på. Jag känner mig arg, irriterad och lite ledsen men samtidigt ganska nöjd med tillvaron. Blir irriterad på småsaker runt omkring mig som händer, vuxna människor som inte vet hur man argumenterar och kläcker ur sig saker som faktiskt kan såra även om jag anses som vuxen och kan ta vara på mig. 

Jag är nog i den tuffaste perioden någonsin i mitt liv just nu och är ganska så ostabil på insidan. Samtidigt som jag vet vad jag har framför mig och har så mycket att se fram emot. 

Sjukt oklart inlägg jag vet. Vill passa på att tacka mina närmaste, ni vet vilka ni är och även om jag inte påminner er varje dag så skulle jag inte klara mig annars. Ni är bäst 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0