Hemma

2014-01-13 / 17:20:46 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Har jobbat sen 07.15 imorse och det känns som dagen har gått i ett nafs. Det har varit riktigt roligt! Men jag sov bara två timmar natten till idag så är ganska så sliten nu. Kunde inte riktigt sova pga tänker för mycket och oroar mig lite för mycket. Men nu känns allting ganska okej. Har fått jobb hela veckan och införskaffat mig ett busskort idag så nu är jag snart människa igen. 

Avbokade min massage som jag skulle få idag för jag känner verkligen inte för det när jag mår såhär utan känner att jag vill kunna få ut maximalt av det. Tar det någon dag efter skolan nästa vecka. 

Magen kurrar och middagen kallar. Peace vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0