Föreläsning

2014-01-27 / 13:37:37 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! 
Jag sitter just nu på föreläsning och har lite svårt att koncentrera mig för det är så sjukt ointressant. Om man ska vars riktgt kritisk så är det läraren som är ganska tråkig. Det blir vad man för det till och hennes röst är så monotonisk och sömnframkallande. Men jag ska inte klaga. Jag har ju fortfarande ganska lätt för mig och har inte pluggat speciellt mycket i mitt liv så två timmar om dagen är helt okej. Men just nu går tiden väldigt långsamt. 

Ska förbi sös efter skolan och fixa en sak sen ska jag hem och skriva lite inför seminariet på onsdag. 

Imorgon är det Gullvivan som gäller och jag är mer än taggad. Har saknat dom små barnen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0