En frågeställning

2014-01-29 / 16:17:16 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Sitter just nu på tunnelbanan påväg hem från skolan och tänker på en sak. Det är en farbror ~70 som står upp. Han har gåstavar och ser inte ut att ha den bästa balansen. Jag tänkte direkt att jag skulle resa på mig och låta gubben sitta men såg att han hade fickorna fulla med ölburkar och han luktar alkohol. Varför fick det mig att tänka en extra gång om jag verkligen skulle resa mig upp för honom? Det var som att han blev mindre värd i mina ögon. Så dålig jag kände mig. 

Nu missade jag min hållplats bara för jag var så inne i mitt blogginlägg. Fuck. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0