Blogpod

2014-01-20 / 14:42:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Är så trött på min spotifylista och orkar inte jaga ny musik nu heller så lyssnar på poddar istället. Michaela och Dasha är mina favoriter och de snackar mestadels om kärlek och relationer. Man får ganska många tankeställningar samtidigt som man inser att vissa verkar ha jättekomplicerade relationer. Om ni känner för att lyssna så länkar jag två nedanför. Verkligen värt att lyssna på!
 
http://www.devote.se/inspo/blogpods/pod/53/att-resa-med-den-man-gillar.htm
 
http://www.devote.se/inspo/blogpods/pod/41/ska-man-dela-allt-med-sin-partner.htm
 
Den första är lite konstig och nog den första som jag känner att jag inte kan relatera till riktigt. Jag förstår inte riktigt deras problem och det där med att man ska behöva kompromissa. Kan vara så för att jag och Jesper tänker ganska lika och känner varandra väldigt väl, men jag kan inte se att vi skulle behöva göra det.
Den senare tycker jag verkligen är bra. Hur mycket ska man egentligen dela med sin partner och vad är det som gör att man kan misstänka att det något som inte står rätt till.
 
Lyssna och kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0