Äntligen

2014-01-12 / 01:27:41 / Permalink / Tankar & Funderingar / Trackbacks ()
Är den här sjukt jobbiga dagen över. Har lagt mig i sängen nu med både tusen känslor samtidigt som jag känner mig jättetom. Matt är jag i hela kroppen och jag känner mig så ensam i sängen. 

Men det har gått bra förut och det kommer göra det nu med. Det är bara så jobbigt att höra folk säga det till mig hela tiden. Idag har varit en sjukt tung dag och jag har behövt känna att allt bara suger för att inse att det faktiskt inte gör det och ta nya krafter. Kanske inte imorgon eller i övermorgon men det känns snart bättre igen. 

Att ha varit med sin bästa vän och kärlek mer än tjugo dagar i sträck och sen plötsligt veta att man inte får känna personens värme eller höra dens skratt på tre månader, det är en känsla som bara folk som har gått igenom samma sak kan säga att de förstår. Behöver inte höra "tänk positivt, det går fort" för det fattar jag själv och nej, tre månader är tre månader.

Man kan tycka att det finns värre saker att vara ledsen över men det är det som jag går igenom nu och tycker är skit rent ut sagt. Om man får låta så ego utan att verka dum.

Jag är inte bitter, bara lite ledsen och alldeles för kär för att jag ska ta lätt på att jag inte få träffa Jesper på tre månader.

Natti.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0