Onsdagen

2014-02-13 / 00:19:15 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Började min dag i skolan. Åkte direkt från skolan till Haninge C och träffade Jennifer. Det spelar ingen roll att vi pratar varje dag, det finns ändå saker att säga. Jag älskar dig massor fina vän! 

Köpte nya träningskläder, en ny vanlig basic tröja och sist men inte minst..nya glasögon. Äntligen! Har kollat ut bågarna och allt men ska på synkollen imorgon och då spikas allt. Känns otroligt skönt. Har velat ha nya väldigt länge, inte för att jag inte trivs i mina andra utan för att de är tre år gamla och min syn har förändrats så jag kan inte ha dom utan att få ont i huvudet. 

Nu på kvällen så har jag varit nere i Nynäs och kollat på brorsans match. En skön vinst med 1-3 och han var inne på alla framlängesmålen. Blir stolt över lillen som inte är så liten längre. 

Nu är det äntligen sovdags och imorgon är det småttingarna som gäller. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0