Keps och converse

2014-02-09 / 11:04:22 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Godmorgon! 
Är det inte hur skönt som helst att det är plusgrader och knappt någon snö kvar? Det tycker i alla fall jag. 

Tråkig start på ett inlägg. Men jag kände för att påpeka det. Söndag idag och snart dags för en ny vecka. Har två seminarium och fyra jobbdagar än så länge. Men det hinner säkert ändras. 

Sitter på jobbet just nu. Som vanligt känns det som. Klockan 14 har vi lite möte för att planera en framtid för det här stället. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0