Inredning

2014-02-24 / 22:24:42 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag älskar inredning och allt som har med det att göra, kanske lite därför jag vill bli mäklare när jag blir stor, Har ett så stort intresse för hus, konstruktion och skapande så det är nästan läskigt. Kan se en tapet och se ett helt rum framför mig med den tapeten. Jaha, men varför inte bli inredare tänker kanske ni då? Men nej, det verkar inte lika roligt. Jag vill se byggander, planlösningar, skapa ideer och kanske utifrån det kanske bygga på någonting vid sidan av som handlar om inredning.
 
Mest av allt längtar jag till jag får flytta hemifrån, ha mitt egna lilla kryp in. Sen det bästa av allt, jag får inreda hur jag vill. Jag ser mycket vitt framför mig fast med färgklickar som går att bytas ut. Jag ser mycket Ikea fast lite dyrare detaljer. Märken som Missoni, Iittala och Cult design.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0