Finaste

2014-02-27 / 22:45:48 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Min fina bästis tog initiativet att vi skulle åka till ett ställe där vi spenderade väldigt mycket tid förut och sorgligt lite nu. Ett av mina faktiska favoritställen att hänga på, det är kallt och jävligt på vintern men fy fan va det är underbart på våren och sommaren. Kristallklara vinterdagar är visserligen inte fy skam heller. Ni vet när det bara glittrar i luften av alla iskristaller som flyger omkring. 

Tycker så synd om människor som aldrig upplevt en ridtur när hästarna har snö upp till knäna och man bara känner hur hela kroppen får jobba, snön ligger vit överallt och solen bara skiner. Tyvärr försvann alla dom bilderna med min iPhone som råkade bada i tvättmaskinen. Men jag tycker minst lika synd om de som aldrig had suttit upp i linne för första gången på vårkanten. Det börjar bli färgglatt ute, fåglarna kvittar och man bara känner "åh va livet leker" 

Sen fick jag ju äntligen träffa min hjärtis. Åh, tårarna bara brände i ögonlocken när han stod där. Alldeles lerig och perfekt. Älskade pålle. Tänk att något som inte är ens eget men som man träffar varje vecka i ett och ett halvt års tid kan betyda så mycket. Fina skrutten. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0