Filippa tipsar

2014-02-22 / 15:39:45 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Ni som känner mig vet att  jag är ganska så otjejig när det kommer till mode och skönhet, men jag försöker bli bättre och ska tipsa er om lite prisvärda produkter som jag har fastnat för. Jag har en ganska så okomplicerad kropp att sätta kläder på (eller så är jag inte så petig), jag har hår som tål det mesta och min hy är väldigt oproblematisk. Vilket är bra eftersom jag har väldigt många andra brister som jag behöver fokusera mer på. Men som sagt nu kommer det en ny kategori för att göra bloggen lite roligare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0