Eftermiddag blev kväll

2014-02-06 / 22:45:14 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hemma igen efter ca 15 timmar. Bra dag på jobbet och en riktigt bra kväll på gymmet! 

Har varit på så dåligt humör idag, somnade jättearg och ledsen igår och vaknade likaså. Vad är bättre då än att ta ut sig fullt på gymmet? Körde 30 min core först, det var kul men lite lamt. Hoppade vidare på 60 min yoga, det är jobbigt men inte svettigt och jag vill svettas. Så körde 10 min intervaller innan jag gick in på ett MRL pass. Det är fokus på mage, rumpa och lår men en hel del kondition/aerobics. Det var det bästa jag har gjort. Stört roligt och svettigt! Så det kändes som en bra avslutning. Kommer förmodligen inte komma ur sängen imorgon. Men det är så det ska vara. 

Imorgon är det upp med tuppen och kämpa vidare med dom små barnen innan jag äntligen har en dag ledigt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0