Dödens

2014-02-10 / 20:06:02 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejhej! Nyss hemkommen från ett MRLpass på gymmet och jag är helt död. Avancerade ganska ordentligt idag och jag ville spy efter ungefär 10 minuter. Det var så sjukt lökigt men jävligt kul. Har ätit väldigt dåligt idag med. Kan bero på det.

Gick i skolan idag mellan 10 och 12. Åkte direkt hem och somnade på en gång nästan. Trodde det skulle vara lätt att komma upp men det fick jag ju äta upp. Tur att jag är så peppad på gymmet nu för tiden så kom iväg trots allt. Nu ska jag försöka få i mig något att äta och sen ska jag sova igen. Ladda om för en jobbdag mellan 8.15 och 21 imorgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0