Äntligen fredag

2014-02-07 / 16:18:46 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Fredag och ledig äntligen. Det känns dock lite konstigt. Har inte varit ledig på så länge så vi får väl se om det händer något ändå. Stallet imorgon skulle inte vara helt fel. 

Det går magsjuka på jobbet, vi hade fyra sjukanmälningar idag och flera lediga så vi var åtta stycken bara. Passade på att göra saker som man inte kan göra när det är så många. Tog på mig uppgiften att sockermåla. Jag hade mest färg över hela mig. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0