Uppesittarbajs

2014-12-23 / 23:11:02 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Ja, det jävla bingot gick ju käpprätt åt helvete. Nu tänker jag skita i det och mysa ner mig framför Endless love istället, himla fin film det där. Min röst har jag tappat helt och kan inte hitta den någonstans. Men kanske att jag har hittat den till imorgon och då lover jag att slänga in en julhälsning i form av en videoblogg till er. Hoppas att tomten hittar ner i era skorstenar inatt och att ni får en skön sömn så hörs vi imorgon igen, på självaste julafton. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0