Måndag igen

2014-12-01 / 18:04:42 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag var inte fullt lika exalterad över den här veckan som den förra. Jag är nu blond igen, liten update bara. Vi får se om det blir rosa igen inom en snar framtid eller inte. Dagens föreläsning var så jävla seg så jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta. Läraren har en så monton röst så att man bara vill be henne ha någon form utav inlevelse åtminstone. Men men, sånt är livet. 
 
Nu ska jag alldeles strax röra mig mot gymmet för ett danspass med Carro. Jag är ju som tidigare nämnt sämst men jag tycker det är roligt så jag kör på ändå. Sen måste jag handla lite bröd på hemvägen. Tråkigare syssla får man ju leta efter. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0