Måndag igen

2014-12-08 / 10:37:06 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
OCH JAG ÄR HEMMA! 
Åh, vad jag ser fram emot att börja julstöka. Pepparkakshus och massa annat roligt står på schemat. Men just nu ligger jag och kollar ikapp på julkalendern. 
 
I lördags var det Lussesittning och det var roligt. Maten var inte så god men det funkade ändå. Så min dag igår var inte jättehärlig. Eller jo, för vi var på Hovet och kollade när Djurgården fick pisk är världens bästa Färjestad. Men jag mådde ju som sagt inte så bra så sprang lite mellan matchen och toaletten. 
 
Kan lägga up lite bilder i ett annat inlägg senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0