Julkalendern

2014-12-02 / 13:24:02 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Julkalendern har ju dragit igång och jag är lika exalterad som varje år. Men jag vet inte om det är att jag blir äldre eller om det faktiskt blir lite mer orealistiskt för varje år. Men jag tycker att den i år har börjat riktigt bra och kan bli säkert bli spännande. 
Några favoriter jag har är När karusellerna sover, Mysteriet på Greveholm, Diselråttor & Sjömansmöss och Kaspar i Nudådalen. 
 
Ikväll står Sh Bam och boxning på schemat, det ser jag fram emot. 
 
Ber till gudarna nu att den här veckan går fort, annars blir jag lack. Jag vill bara åka hem, dricka varm choklad, kolla på julkalendern i min soffa och baka massa lussebullar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0