Jag hatar rubriker

2014-12-04 / 14:41:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Men tjenare på er! Från ett bäcksvart Luleå. Här gick solen ned innan den ens han gå upp imorse. 
Jag och Carro sitter i restaurangen i skoln och har gjort de senaste två timmarna. Vi snackar bra mycket skit och har fått i oss lite stuvade makaroner och falukorv. Men nu är det dags att plocka upp marknadsföringsarbetet igen och bli klar med skiten. 
 
Hade jättesvårt att sova igår pga all stress kring flytten från min lägenhet, även om jag har allt under kontroll så är jag så rädd att det är något ska gå snett. Den här dagen idag har bara varit jättejobbig och en ren transportsträcka hela dagen, imorgon tar jag mitt pick och pack från lägenheten och flyttar in hos Carro de sista två nätterna i Luleå. Det ska bli så enormt skönt, sällskap och rörelse. 
 
Jag tänkte tipsa er om en blogg som jag har snubblat in på (http://systrarnasdrommar.blogg.se/)  som troligvis har de godaste bakverken jag har skådat i hela mitt liv och jag vill göra i princip allt när jag kommer hem. Bara 3 ynka dagar kvar nu, sen en skön lång ledighet. Eller det är det ju inte, tentaplugget kommer spruta ur öronen men det tar vi sen. 
 
Nä, enough jibberijabbish. Plugget kallar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0